Äntligen fredag

Skulle egentligen suttit och arbetat med vårt grupparbete nu. Men efter att vi suttit ungefär en timme och inte kommit fram till så mycket,så bestämde vi att vi ska jobba lite själva över helgen. Tycker att det va riktigt skönt att sluta tidigare så att jag hann med att diska mitt stooora berg med disk..

På morronen/förmiddan hade vi bild,vilket va dötråkigt. Vi satt och lyssnade typ i 2,5 timme,riktigt seeegt va det.
Det blev en tidig lunch,men jag va hungrig. Fast jag tappade matlusten när jag tittade rakt fram och en tjej visade halva rumpan. Snacka om myntinkast :S

Nån gång i eftermidda ska jag gå och köpa nåt kött eftersom vi ska grilla hemma hos Cissy och Kenth ikväll. Vi är lite efter,så det är första grillningen i år för oss. Det ska bli riktigt smarrigt.



Innan grillningen ska jag och Zandra gå och träna på gymmet,så man kan äta med gott samvete sen :P


Jag måste berätta en sak som hände i natt. På nåt vis så har jag tagit ner en tavla som jag har vid sängen. Jag va halvt medveten om att jag gjorde det,men när jag vaknade hade jag glömt det. När jag skulle stänga av väckarklockan undrade jag varför min tavla stod på mitt nattduksbord. Jag undrar verkligen vad jag har drömt,kanske att jag började flyttstäda??!! Konstigt att man kan drömma så man gör saker i sömnen så där.


Kommentarer
Postat av: Leia

Ja verkligen. =)

Kram

2009-04-17 @ 18:09:56
URL: http://onlyforever.blogg.se/
Postat av: S&M

besök gärna vår blogg! =)

Vi är två spralliga tjejer med en nystartad blogg.

Vi kommer med jämn uppdatering och en massa bilder =)

http://kalaskras.blogg.se

2009-04-17 @ 18:13:53
URL: http://kalaskras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0