Gårkvällen

Vi grillade igår igen hemma hos Cissy och Kenth. Det va gott igår oxå,blev mätt som en plätt.
Vi lekte en lek där man skulle skriva roliga saker man skulle göra på lappar. Först gick vi ut på balkongen,sen skulle vi hyra film (fast vi sparade den) och så sjöng vi Bä bä vita lamm. Sen kom en lapp där det stod att vi skulle gå in till grannen som hade 2 kompisar hemma. Först ville egentligen inte jag,men tillslut gick jag med på det och hux flux var vi där inne. Där stannade vi till kvällen va slut och dom drog vidare till Sivans. Det va trevligt,fast jag va inte på alls samma humör som i fredags,vilket va synd...

Idag ska jag försöka plugga,fast jag inte har nån lust alls. Sen ska vi träna,blir uppvärmning på crossen,sen Djupvatten..

Kommentarer
Postat av: SkyndaFynda

Nya saker upplagt i min shopp, kika gärna in!



http://metrobloggen.se/fyndigt

2009-04-19 @ 14:24:31
URL: http://metrobloggen.se/fyndigt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0