Jag gillar inte måndagar..

Det är så himla segt att stiga upp på måndagar tycker jag. Såg Van Veeteren Svalan,Katten,Döden igår och den va lite otäck tycker jag,så jag va lite uppspelt när jag skulle somna. Nåväl satt och jobbade med grupparbetet på morronen. På freda är det redovisning och jag vill inte det alls,känns inte som vi har så mycket än,men det ska vi förhoppningsvis ha på freda..
På eftermiddan pratades det först om stress och så fick vi göra lite massage på varann och så fick vi lyssna på avslappningsmusik. Efter det gjorde vi lite lekar ute, bl a hoppade vi hage. På vissa av sakerna sög jag  verkligen. Jag va inte riktigt på lekhumör. Vi gjorde en tävling det sista vi gjorde,man skulle va i 2 lag och hoppa hage och snabbast vann. När vi höll på med det sprang det förbi massa poliser (studenter). Kändes rätt kul att alla va ansträngda av att hoppa hage och så springer de förbi :P

Ska träna aerobics ikväll,även om jag inte har jättejättestor motivation. Men det kan kanske bli roligt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0