Så himla härligt..

...väder det är ute och man blir så glad :-)

Satt ute i solen med Zandra och skulle försöka få lite gjort. Vi kanske inte gjorde så mycket som vi borde men vi diskuterade en hel del. Sitter och skriver lite på seminarietexten nu,men har tagit paus. Jag har redan skrivit 2 sidor så jag är snart färdig. Tänkte att jag skulle skriva klart det vid åtta för det är ändå inget kul på TV:n..

Idag hade vi bild i skolan. Först tänkte jag att det skulle bli jättetråkigt för han stod bara och babblade. Men det blev kul sen. Först fick vi göra en berättelse med hjälp av over-head och sen fick vi göra en berättelse med gamla bilder. Riktigt kul va det :-)


Jag ute i solen


Zandra glassar


Cissy kom även på besök
(mitt huvud är så stort att det inte ens får plats :P)


Utsikt . Zandras lägenhet



Utsikt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0