Crazy night

Herregud vilken natt det blev,heeelt galet. Blev rätt full kan man säga och idag mådde jag som jag förtjänade när jag vaknade. Nu har det galna Campuslivet börjat igen och det lär säkert bli många fler fester i höst, men det är kul :)

Min bror och sambo va en sväng hos mig innan och fikade. Kennerth tyckte inte jag såg särskilt pigg ut, men då skulle han sett mig innan jag duschade :P Nu är i alla fall någorlunda pigg,även om tröttheten kommer smygande igen..steg inte upp förrens vid 11 idag och det är sent för mig även dagen efter. Blir att slappa i soffan resten av kvällen känner jag. Ska se om det går nån bra film ikväll som man kan se..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0