6 månader

..blir Hasse idag :) "Firade" honom med lite godis och det tackade han inte nej till! Skönt för honom att jag är hemma idag för det har jag inte varit mycket denna veckan. Vi har suttit med den förbaskade rapporten, men nu är iaf den gemensamma delen klar. Väntar bara på att jag ska få meddelande om att jag behöver komplettera min individuella del. Igår skrev vi klart det sista och sen va jag på stan med Zandra och Cissy, fikade först och sen gick vi i en massa affärer. För en gångs skull köpte jag minst, köpte bara ett paket till paketleken som vi ska ha hemma på julafton. När vi varit i stan va vi hemma hos Zandra och tittade på Bonde söker fru. Blir helt varm i hjärtat av all kärlek :)

Idag har jag städat undan en hel del och det behövdes verkligen. Måste ut till Samarkand sen och köpa mat till Hasse, så han slipper svälta :P Hinner nog med en lite längre promenad med honom sen, gäller bara att klä sig varmt idag.

Idag är det btw bara 1 vecka kvar till julafton. Herre jisses vad tiden springer iväg.


Grattis Lill-fisen. Denna bild är från den första veckan efter jag köpt honom och han har verkligen växt och blivit större :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0