Brunett är hett ;)

Har varit hos frissan i nåra timmar nu på eftermiddan. Ville våga att färga hela håret istället för att bara göra slingor. Så nu sitter jag här och är liite mörkare än jag tänkt mig,men är väl bara för att jag inte vant mig än. Fint är det iallafall :)

På förmiddan va jag på VFU:n och pratade med min handledare och gick igenom mitt reflektionsblad. Hon hade i princip bara positivt att säga om mig och hon trodde att jag skulle bli en jättebra förskollärare :) Fick även en liten present som va ett ljusfat med två ljus och godis,så fint så. Kändes lite dumt att inte jag gav nåt. Men oftast har det varit så att jag gett saker utan att få nåt tillbaka och det känns nästan ännu dummare. Glad och rörd blev jag av presenten iallafall :)

Sen va jag en sväng på stan med och köpte paketer till paketleken som vi ska ha ikväll. Ska till Cissy och Kent och äta och se Idol-finalen :) Jag köpte även de sista julklapparna som va till mina kusinbarn och så köpte jag alkohol tills imån. Vi ska ju ha julbord nåra stycken från klassen och så ska vi ut och röja på Sivans. Va ett bra tag sen nu.


(Bild på frillan kommer när jag orkar ta någon)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0