Imorgon åker jag..

..hem för att fira jul. Ska bli rätt skönt faktiskt. Får se om jag bloggar nåt mellan all mat som ska ätas ;)
Har börjat ta fram kläder som ska med,inte helt lätt att veta vilka kläder jag är sugen på att ha på mig när jag är hemma,men blir säkert att jag går runt i mjukisbyxor hela tiden ändå..

Va och tränade Easyline nu på förmiddan. Jag tog ut mig rätt rejält och svetten bara rann av mig. Detta va sista gången jag tränar för detta året,men blir förhoppningsvis en hel del promenader när jag är hemma.

När jag kom hem slog det mig att jag inte lagt undan julklapparna som jag slagit in. När jag kom innanför dörren hade Hasse givetvis tagit ut en del från kassen och han hade öppnat sin julklapp den lilla rackarn. Som tur va så hade han inte öppnat någon annans iaf :)

I eftermidda blir det att se film och bara slappa. Några kompisar pratade innan om att åka pulka men de har inte hört av sig så det blir säkert inget. Jag är lika glad för det :)

Va ju hemma hos Zandra och åt julmat igår. Väldigt god mat hade vi och sen en maaassa godis.
Vi såg Bonde söker fru också och jag tycker Thilde och Stefan är bland det sötaste par jag sett.
Vi spelade oxå mitt spel "Trodde du ja", riktigt kul va det :)


Säger God Jul och Gott Nytt År redan nu, så har jag det sagt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0