Mååndag

Var rätt skönt att det va ledig dag idag,så jag kunde sova lite längre. Vaknade vid 8-tiden och steg upp 20 över,men det va fortfarande väldigt mörkt. Jag vill ha snö och minusgrader nångång. Det är ju ändå december!!
Gick iaf ut med Hasse en runda och sen åt jag frukost. Vid halv tio satte jag mig för att skriva på rapporten och jag är nu nästintill klar.

Annars har jag jag inte gjort mycket alls idag. Det är det som är så skönt med hemma-skrivar-dagar. Det tar inte lång tid att skriva och när man är klar kan man göra vad man vill.

Cissy kom förbi nu och fråga om jag ville följa med på promenad,så ska ta och göra mig iordning nu så vi kan gå :)

Kommentarer
Postat av: Cissy

Eller så är det det jobbiga med hemma-skrivar-dagarna. För när man är klar med skrivandet har man inget o göra = risk att bli långtråkigt.. hehe.. Kram

2009-12-07 @ 16:13:33
URL: http://flumflummedcisseliciss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0