Så va det fredag igen

Känns som veckorna mest består utav måndagar,tisdagar och fredagar. Men det är alltid lika kul/skönt med fredagar. Idag va det då sista dagen på VFU:n,känns ändå rätt skönt,men va konstigt att packa ihop alla saker som jag haft där. Men jag måste åka tillbaka dit nästa vecka,för min handledare har varit sjuk hela veckan och vi måste gå igenom mitt reflektionsblad. En av dom som jobbar där tycker jag är rätt konstig. Under hela tiden har hon knappt pratat med mig och jag har fått känslan av att hon inte gillar mig. När jag skulle gå sa jag att jag tackar för mig. Då sa hon typ bara att jaha,ja du har varit här i 4 veckor nu och hon sa inte ens att det varit kul att ha mig där eller nånting. Även om hon inte tyckt det så kunde hon iaf sagt det. Men aja,de andra är trevliga :)

När jag kom hem ka jag mig i soffan med Hasse en stund och somnade en liten stund. Alltid lika skönt att slumra lite. Sen gick vi en promenad och han fick ett ryck att han skulle springa. Cissy brukar springa lite med honom visst och han tycker det är så himla kuul :)

Ikväll kommer Zandra,Cissy och Kent hit och jag ska laga lite mat sen ska vi kolla Idol. De är så nyfikna på vad vi ska äta men det talar jag inte om. Något gott blir det iaf :)

Imorgon blir det pluggskrivande. Sen prata Zandra om att vi skulle ha myskväll och hyra film och så. Det gillar jag

På söndag ska jag åka hem en runda. De vill tydligen träffa Hasse mer än de vill träffa mig ;) Närå,de vill väl träffa mig oxå. Ska hem till bror och sambon och göra julgodis och slå in julklappar och sånt.

Mycket mys nu innan jul :)


Kommentarer
Postat av: Cissy

Det va jättegod mat, tack för igår :) Kram

2009-12-05 @ 08:58:26
URL: http://flumflummedcisseliciss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0