Fredag....den 13:e :-O

Kom på att det är fredag den 13:e  idag,då kanske man skulle stanna inne ;P
Neehh,det är bara en helt vanlig dag,men OM nåt skulle hända så skulle man kunna skylla på det. Men jag tror inte på skrock,fast man vet ju aldrig...

Bloggade aldrig igår och det har inte hänt sen jag skaffade bloggen. Men kände att jag inte hade nåt särskilt att skriva om. Började med en promenad i snövädret,ringde o tackade ja till lägenheten,sa upp min nuvarande lägenhet,pluggade lite,va med Zandra. Så kan man väl ungefär sammanfatta gårdagen....

Idag hade jag ställt klockan på 8,men jag stängde av den o valde att slumra lite till halv 9...

Ska ta o plugga lite idag oxå,men jag tar det rätt lugnt för det ska inte va inne förrens nästa freda så jag har gott om tid.....

Sen ikväll ska vi till Cissy (Kenth är inte hemma) och där ska vi bli bjudna på nån god mat o sen är det Let´s Dance

Kommentarer
Postat av: Zandra

"Like"

2009-02-13 @ 11:43:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0