Lördagen...



Kalaset igår va faktiskt stundtals riktigt trevligt..vi hade trevligt vid vårat "ungdomsbord" iaf
"Tittar du på parabol...jag tittar på TV"...haha
"Va gina du åt" XD


Usch va det snöade igår på kvällen..tur att jag inte skulle åka hem till Växjö...


Va egentligen bjuden på semla hos farmor..det är ju Fastlagssöndagen idag...men jag ville köra hem tidigare så jag fick med mig istället...fick t.o.m två stycken när jag sa att en kompis (Zandra) ska komma hem till mig ikväll..hon är snäll min farmor....

Zandra ska som sagt hem till mig ikväll o vi ska titta på reprisen på Melodifestivalen..trodde inte att kalaset skulle hålla på så länge som det gjorde..men jag såg slutet på det..så jag vet egetligen vilka som gick vidare till finalen...men jag vill höra hela låtarna nu...


Kommentarer
Postat av: Madde

kalaset var fett kalas :D

2009-02-24 @ 17:07:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0