Myror i huvet...

Va o tittade på lägenheten idag. Jag hade hoppats att det skulle kännas lite lättare än det gör. Visst va den fin,men trodde att den skulle va lite större än den va....

Fördelarna är att det finns en hall och ett litet separat kök och att den ligger på första våning med balkongdörr (härligt liksom att bara kunna gå ut och sätta sig), hyran är billigare,ligger närmare skolan,busshållsplats,affärer mm. Nackdelarna är att den va mindre än jag trodde,att man inte kan möblera på så många olika sätt,att spisen bara hade 2 plattor (fast jag använder aldrig mer än 2 heller)

Myror i huvet..jaa...varför hade det inte kunnat va lättare att välja??? Även om jag svarar ja,så vet jag inte ens om jag får den,eftersom det ligger 1 person före i kön. Det va en till som skulle komma o titta på den o antagligen är det den som ligger på första plats...

Ska lägga mig o soffan. Har till imorron o bestämma mig,tufft beslut väntar.......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0