Onsda..

Har varit i skolan idag,hade musik. Det kändes lite konstigt att gå till skolan idag för vi har inte varit i skolan sen förra tisdan (musiken blev inställd förra veckan då hon hade influensa). Musiken va som förra gången väldigt rolig, vi fick köpa en skiva med låtar som vi har använt och kanske (om jag vågar) använder det på VFU:n, som vi ska börja med nästa vecka...


I eftermidda ska jag till tandregleringen hemma i Ljungby och då ska jag dra med Zandra och visa henne denna "vackra" stad+var jag är uppväxt långt ute på landet. Får äntligen träffa min lilla Bamsi oxå,han är den jag saknar mest hemifrån. Sen får jag träffa honom igen redan på lörda,då det ska va kalas hemma för min ingifta faster (hon fyllde förra lördan)+farbror (fyller 3:e mars) och så firar dem 30-års bröllopsdag (tror jag,inte säker,men nåt jämnt va det iaf)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0