Usch en sån dag..

Dagen började med att jag var väldigt väldigt trött då jag sovit dåligt..vaknade flera gånger på natten o det brukar jag inte göra...sen kände jag att en förkylning va på väg att bryta ut..inte kul alls

Sen på VFU:n va det iofs rätt lugnt...men sen på eftermiddan va vi ute o då börjar det reeegna :( inte bra för min förkylning..fast å andra sidan så är det ingen som har dött av regn :P

Har varit supermega trött idag så det blev soffan direkt när jag kom hem...o så drack jag te för att lindra halsen lite

Sen skulle jag ta o betala mina räkningar...men då kom jag inte ut på internet...paaanniiikkk..försökte säkert 1,5 timme..stänger av datorn..drar ut nätverkskabeln...hjälper inte....drar i mitt hår....försöker igen...funkar inte....blir lite tårögd.....försöker igen..o igen o igen....går o diskar o försöker tänka på nåt annat....försöker igen o ber snällt till Gud.....o dåå....funkar det :D Tack snälla...andas ut o betalar räkningarna..skööönt.....


Fyy..det har inte varit min dag direkt...

Hoppas kvällen blir lite bättre..Zandra kommer o vi ska titta på Du är vad du äter


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0