Förvirrat fruntimmer...

...är JAG...har precis varit och handlat,tog bilen eftersom jag skulle handla en del tunga saker och inte orkade bära allt hem...
När jag håller på och bär upp kassarna får jag känslan av att det fattas något..hmm..Ja just det jag hade en väska oxå och den ligger kvar i bilen. Men jag bär upp kassarna och ställer dom i lägenheten och går direkt ner igen..väl nere vid bilen upptäcker jag att jag inte har låst bilen :-O Förvirrad eller vad?? Men ingen skada skedd...


Ikväll ska jag för övrigt titta på handboll hos Cissy och Kenth..har inte tittat på handboll på flera år,men det är alltid roligare om man är några stycken så det ska bli kul :D


Min lägenhet luktar STEKOS..och  det är inte roligt alls..får se om det hjälper att ha fönstret öppet lite... 

Kommentarer
Postat av: Linda

Haha, men det var ju inte så förvirrat. Trodde att du skulle säga att du hade glömt bilen och gått hem med kassarna, det hade varit förvirrat haha



Ses i mon på bowlingen :)

2009-01-22 @ 22:52:11
URL: http://linda1986.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0