Fredag

Skönt med sovmorron idag,har bara en föreläsning mellan 11-13,den vi skulle haft i onsdas. Rätt dum tid egentligen,för jag brukar oftast äta vid 12,så jag kommer säkert bli jättehungrig,men jag får ta en frukt med mig. Vi ska ha föreläsningen tillsammans med distansstudenter oxå,spännande...
Läste klart en bok idag,jag hoppade över en del,men det va rätt intressant faktiskt. Handlade om det kompetenta barnet...


Ikväll ska jag spela bowling och gå ut och äta med tjejerna från den förra basgruppen,ska bli riktigt roligt...

Sen efter skolan och efter jag ätit ska jag gå en promenad oxå..gick aldrig nån igår,gjorde bara lite styrkeövningar här hemma...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0