Hej!!

Har precis kommit hem från en skön promenad med vännen Zandra..

Idag var det skoldag som gällde,vaknade halv 8 och var jättetrött,ställde mig huttrandes i duschen och försökte vakna. Mötte Zandra vid kvart i 9 utanför mitt,tydligen såg jag rätt trött ut..gick till bibblan för att skriva ut massa saker,tog en timme ungefär eftersom skrivaren krabbade lite..sen mötte vi upp övriga gruppmedlemmar för att gå igenom vår redovisning och opponering. Efter det var det dags för lunch,fick köpa en paj i skolan eftersom jag inte tänkte på att laga nån mat som jag skulle ha med mig igår kväll..sen va det då dags för redovisning,vår grupp var allra sist,vilket kändes rätt segt,dom andra grupperna babblade på rätt bra och jag tyckte att det va kul att läraren redan vid första redovisningen började pilla på sin mobil och titta ut genom fönstret och verkade tycka att det va allmänt ointressant ungefär..sen va det våra övriga gruppmedlemmars tur och dom gjorde sin redovisning med snärt och schvung, vilket också vi gjorde..och DET gillade läraren, han var imponerad sa han!!Det gick bra att redovisa,och han sa att alla skulle få godkänt på våra rapporter,det fanns även tendenser till en del VG:n..men jag är verkligen super nöjd med G..känns som det finns många saker man hade kunnat göra annorlunda
Resten av veckan ska vi ha en temavacka om mobbning och kränkande behandling,känns som att det kommer bli rätt intressant faktiskt,lite jobbigt att gå en hel vecka bara,rätt längesen man gjorde det och det har inte hänt så många gånger heller för den delen...

Ikväll blir det rätt lugnt..Zandra fråga precis om jag ville se film med henne (Ja,vi umgås hela tiden) Vi ska se Dumpad,tror att det är en sån där lättsam film som inte är så komplicerad :)

Men jag måste ta och diska upp..ser jättemycket ut,men går rätt fort när man väl får ork att börja..sen måste jag laga mat tills imorron..får bli kyckling och nudelwok..mums...

Det va allt för idag :)  

Kommentarer
Postat av: Zandra

Du är hur bra som helst!

2009-01-12 @ 16:59:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0