onsdag

Så var dagens promenad avverkad...

Dagen har varit helt okej,fast det enda jag kommer ihåg från den första föreläsningen är öhh,öhh,ehh...
Den andra föreläsningen var bättre. Sen slutade vi en timme tidigare än vi skulle för den ena föreläsaren blev sjuk och de kunde inte hitta någon ny..men det var inga sura miner i salen,tvärtom!!

Ikväll blir det lugnt,ska laga lite mat,duscha,komma på en mobbnings- eller kränkande behandlings senario,får läsa igenom studieguiden lite noggrannare..sen blir det Top Model även ikväll. Måste gå och lägga mig tidigt,för imorron börjar vi vid 8, men sen slutar vi vid 12 så det är ju skönt. JA,just det ja och så ska jag skrapa tianlotter och se om jag har tur i spel..

Ha en bra kväll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0