Så var det måndag igen..

Har bara haft ett seminarie idag mellan kvart över 10 till 12,så jag har precis ätit lite,inte mycket men iaf nåt. Jag och Zandra ska plugga sen inför nästa veckas seminarie,denna veckan ska vi plugga lite varje dag så man slipper sitta dagen innan och skriva massa,det gjorde vi igår..och så vill vi ha en hel helg utan plugg. Zandra ska nämligen ha två kompisar hemma hos sig i helgen och så ska vi festa :)


Ikväll blir det bröllop,Magnus och Emma har ju gift sig, ni vet dom från Bonde söker fru,Tv 4 visar det ikväll och det måste man ju se. Har bara varit på ett bröllop och det va när mina föräldrar gifte sig när jag va 1 år. Dom gifte sig hemligt i tingshuset,så ikväll får jag gå på ett "riktigt" bröllop. Först när Zandra sa i början på året att vi skulle på bröllop den 26:e fattade jag ingenting,vi känner väl inga som ska gifta sig. Sen sa hon att det va Magnus och Emma,men jag känner inga som heter så. Sen koppla det och jag fattade :) Förväntar mig att jag ska få bröllopstårta ikväll Zandra :P

Måste gå en promenad idag oxå,fast det är snöblandat ute. Men jag måste ändå handla lite småsaker som fattas i mitt kylskåp..mjölk och juice och kanske lite frukt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0