skön fredagskväll

Tittar på Let´s Dance ikväll..så skönt att ha en lugn kväll. Lugnet före stormen som man säger..för imorron smäller det..då blir det klackarna i taket..va och inhandlade innan inför morrondagen :)

Hittade även ett halband som jag hoppas passar till min outfit,och så köpte jag puder,hårsnoddar,en hålslagare och....en webcamera..så jag gjorde av med pengar kan man säga..men kom på att jag inte köpte något av julklappspengarna som jag fick av farmor..så en webcam och ett halsband fick jag av henne :)

Kändes lyxigt att handla halsband då man fick en liten söt tygpåse och en fin liten kasse :)



Jag tror det blir Carl-Jan som får minst poäng ikväll (det va ju ingen som skulle åka ut ikväll..stackars Maggan som opererades i veckan)
Morgan fick full pott..40 poäng..va ett bra tag sen nån fick så höga poäng
Tänk om man kunde dansa som dom gör..ser så lätt ut..men får skaka rumpan imorron..kommer säkerligen inte se så graciös ut :P
Jag dansar aldrig nykter ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0