Trallala

Idag började vi den nya kursen och inriktningen :) Jag tror att det ska bli jättekul..bra att jag och Zandra kom i samma grupp oxå eftersom vi lånat böcker ihop och bor så nära. Däremot är det inte alls roligt att man kom med den person som man gillar minst..man har stått ut med henne i ett halvår nu och så ska man stå ut i ytterligare 1 år :/ Men men det är bara att försöka härda ut..jag har ju Zandra iaf och så kom Sofie oxå i samma och henne känner vi sen innan
Imorron ska vi ha seminarie och då får man se vilka man mer hamnat med..

Idag när jag vaknade hade  jag fått en allergichock..jag gjorde en ansiktsmask igår och idag va jag helt röd och lite svullen..tur att det finns foundation och puder..känns som att det lugnat sig lite nu iaf..men konstigt för ansiktsmasker har jag aldrig reagerat på innan,däremot vissa ansiktskrämer..

Skönt att sluta redan klockan 12 idag,blir en lugn och härlig eftermidda och kväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0