...

"Anonym" hade rätt! "Det är ingen ko på isen" betyder alltså att man inte ska ha bråttom. Själv hade jag aldrig hört det innan,men min söta farmor använder en del ordspråk som t ex "Det vet i fåglarna", " Där fick du fikon Zakarias" mm...

Det går för övrigt bra på jobbet. Nu när jag kommit in i rutinerna nu så är det bättre än jag trodde det skulle bli. Visst är det jobbigt emellanåt och jag har blivit mer säker på att jag inte vill jobba med utvecklingsstörda. Men jag ser detta som en utmaning och en chans att utvecklas..

Skönt att va ledig till fredagkväll nu iaf. Skulle jobbat torsdagkväll egentligen,men det blev ett byte, inte mig emot :)


Jag i förra veckan

Kommentarer
Postat av: Jagheterintesune

Hej, nu är jag tillbaka och bloggar som vanligt igen. Ledsen att jag inte hunnit svarat på din komentar föräns nu. :)



Följer du mig via bloglovin förästen? Om du inte gör det så kanske vi kan följa varandra? :)

2009-07-09 @ 14:22:04
URL: http://jagheterintesune.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0