Some pictures

Zandra har ju varit här med Frasse i några dagar. Hon kom i tisdas och då åt vi Buffalovingar och sen tog vi det lugnt framför Allsång på Skansen. Det va det bästa programet hittills i år tyckte vi, Alexander Rybak är ju bara för söt. Efter det tittade vi på Wallander- Skulden som Zandra hade med sig. Den va bra, gillar Wallanderfilmerna..
Igår blev det grillning hemma hos mig. Bjöd hit Sofie oxå som är lite bättre än jag på att få igång grillningen :P Trodde det skulle bli regn och åska, men det blev ingenting med det som tur va. När Sofie hade gått tittade vi på P.S I love you som va lite snyftig men väldigt bra..
Idag har jag inte gjort mycket alls, förutom att baka jordgubbsmuffins. De blev fina och goda :)

Har som sagt haft ett par lugna och sköna dagar. Nu väntar jobb fredag,lördag,söndag. Efter dessa dagar har jag bara ca 4 veckor kvar. Om veckorna går lika fort som det gjort hittills så är det bra :)

Puss puss :)


Skönt ställe att ligga på


Sofie grillar


Söta :)


:)


Jag själv


Avslutar med en sööt bild på Frasse :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0