Borta

Ingen har väl undgått att Michael Jackson har lämnat jorden. Jag fick höra det vid 6-tiden när jag satte på TV:n. Han har kanske inte varit min största idol direkt, gillade inte att han opererade sig så han knappt såg ut som en människa. Men han har gjort väldigt många bra låtar. Hörde precis "Man in the mirror" på radion, jättebra ju

http://www.youtube.com/watch?v=1zpTQCQEFhg

Haha,när jag skulle gå hem upptäckte jag på väg till bilen att jag hade mina inneskor på mig,hehe. Annars har det gått bra på jobbet. Har lärt mig en del rutiner iaf, annars finns det alltid en ordinarie att fråga, Jag bävar inför morrondan, ska jobba 9-20, och i denna värmen dessutom, visst att man kan gå ut och gå promenader, men ändå, tyck synd om mig ;P Nä då, jag ska nog fixa det..

Asså det står en bil på parkeringen med musik på högsta volym,den har stått där sen jag kom hem för en timme sen. Ägaren syns inte till någonstans, skumt. Man skulle väl ändå märka om ens bil står och dunkar när man lämnar den??!



Update: Ägarna till bilen kom för en halvtimme sen ungefär och upptäckte då att bilen inte gick att starta (batteriet hade givetvis tagit slut). Killen ringde runt och sen efter en stund kom det en kille med sin bil och de startade den andra bilen med hjälp av startkabel. Det va väldigt spännande att se på. Åhh,så intressant mitt liv är,haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0