God förmiddag

Jag är trött idag fast jag har sovit länge varje dag denna helgen, men ibland kanske man sover för mycket. Jag har hittills dammsugat, städat toan och varit hos Cissy och hämtat nåra böcker som ska lämnas tillbaka idag. Vi började prata om midsommar lite som ska firas i Skåne. Ska bli otroligt roligt för mina midsommrar brukar inte va alls roliga..

Idag är det min sista lediga dag på ett tag, fast denna veckan är rätt slapp. Så här ser den ut:

Tisdag: Jobba 7-11.30
Onsdag: Utbildning 8-12 (min chef sa att det höll på till 16 först,men inte va jag kan se i papprena)
Torsdag: Utbildning 8-16
Fredag: Jobba 8-11.30 (Skulle egentligen jobbat till 16,men som tur va så kunde jag byta tiden,så jag kan fira midsommar :) )

Vet inte riktigt vad jag ska göra resten av dagen. Ska träna iaf, blir nog promenad istället för gymet, för det är skapligt fint väder. Sen kanske jag åker och handlar

"I´d do it again if I could"



Kommentarer
Postat av: Cissy

Det kommer bli kanonkul på midsommar! Du har inte lust att träna med mig på gymmet imorrn? Jag jobbar också förmiddag... ska in till stan efter lunch men sen lämnar nog Kent av mig på gymmet vid tretiden ungefär. Kram

2009-06-15 @ 16:57:56
URL: http://flumflummedcisseliciss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0