Jobbdag

Måndag och det va dags att åka och jobba. Jag kände inte alls för det utan jag ville helst va ledig. Dagen började inte superbra direkt för de hade stängt av den vägen som jag brukar köra och jag hittar inte så bra,plus att jag tycker det va dåligt skyltat hur man skulle köra istället, så därför körde jag lite fel och kom för sent nästan 10 minuter. Fast det va lugnt sa de. Annars har dagen varit lugn, gick en liten promenad med en boende på förmiddan. Det va rätt jobbigt för rullstolen va tung så det blev lite extra träning. Ca en timme innan jag skulle sluta frågade en av personalen om jag kunde förbereda kvällsmaten, lasagne skulle det bli. Visst det gjorde jag och det verka som den blev rätt bra. Blev väldigt sugen på det så jag ska göra det till lunch imorron..
imorron ja ska det bli fint väder så då ska jag ligga i solen så mycket som möjligt.
Sen ska jag jobba onsdag,fredag,lördag och söndag. Lördag blir värst för då ska jag jobba 9-20,blä på det. Ser fram emot nästa helg för då ska jag åka hem :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0