Svettigt värre

Har nyss varit och tränat på gymet, eller ja det va en timme sen jag kom hem. På gymet va det mer folk än vanligt och varmare än vanligt. Detta gjorde att jag va lika svettig efter 5 minuter som jag brukar va efter 15 minuter i vanliga fall. Men jag pressade mig själv till att stå i 20 minuter trots att svetten rann. Jag gjorde även 10x3 istället för 10x2 på alla maskinerna så nu har mina muskler arbetat hårt.

Inatt vaknade jag vid två-tiden och va tvungen att gå på toa. När jag skulle lägga mig igen hade jag skitsvårt att somna om för det va så himla varmt, kändes lite som åska i luften tyckte jag. Så jag va tvungen att öppna fönstret och så satte jag på TV:n för jag kände mig helt klarvaken. Men tillslut somnade jag, men jag hatar att vakna så och inte kunna somna om..

Kommentarer
Postat av: En modells liv

hej! :) Ska vi lägga till varandra på bloglovin om du har någon? :)

2009-06-17 @ 19:46:13
URL: http://modellinglove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0