Underbara sommar

Kanske inte så jättunderbart att jobba när det är så här fint, helst hade jag velat ligga och sola hela dagen, men imorron är jag ledig så då ska jag ligga det mesta av tiden i solen :)

Igår hade jag en väldigt trevlig dag. Började dagen med ett litet pass på gymet. Sen spenderade jag eftermiddan/kvällen med Cissy och Kent. Vi solade, spelade Alphapet, grillade, spelade kubb och Plump (vann Plumpen :) )och tittade på Allsången. Tur att Måns va med, annars hade det inte varit alls bra..

Ikväll kommer Cissy och Kent hem till mig och då ska vi grilla igen. Åhh va jag älskar när det är så här och man grilla när man vill. Sen åker dom iväg så då blir jag helt ensam här i Växjö :/ Men jag ska jobba rätt mycket så  då gör det inget..


Kommentarer
Postat av: Anonym

Helt ensam är du väl inte? De bor väl människor i växjö?

2009-06-24 @ 18:36:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0