Utbildningsdag

Har varit på den sista utbildningsdagen idag, hela långa dagen från 8-16 så jag är rätt bra trött nu. Känns inte som man kommer ihåg allt,men nåt har väl fastnat förhoppningvis. Vi fick lunch och det fanns två rätter att välja på:pannbiff och lövtunn biff. Lövtunn biff tyckte jag lät gott så det fick det bli. För det första fick jag stå och vänta nästan 5 minuter för den va slut. Sen blev jag besviken för det va inte alls så gott som jag trodde det skulle va och indränkt i fett va det oxå. Men aja mat fick jag iaf..

På eftermiddan va alla jättetrötta så vi fick rätt många bensträckare. Jag blev så irriterad på två tjejer som satt och pratade hela tiden och de pratade inte jättetyst heller. Märkte att det va flera andra som tittade på dom och tyckte de va jobbiga så till slut fick jag nog och sa till dom. Och fjoom alla ögon på mig. Men vet ni, I don´t care, för jag kommer troligtvis aldrig mer träffa nån av dom igen!!

Måste ta och packa lite ikväll med, för imorron åker jag ner till Skaune för att fira midsommar. Är lite nervös för jag ska åka tåget ner själv och jag har aldrig  åkt tåg själv. Jag har bara åkt tåg två gånger i hela mitt liv och nu ska jag göra detta själv. Hur ska det gå?? Det ska nog gå bra, för Zandra har hjälpt mig och förklarat hur jag ska göra, tack för det gumman :) Känner mig som ett litet barn :P

Jag säger Glad Midsommar till er alla, var i landet ni än ska fira den :)


Kommentarer
Postat av: J O A N N A

hoppas du får en trevlig midsommar:)

2009-06-19 @ 20:23:24
URL: http://byjoanna.blogg.se/
Postat av: Anonym

Har veckans blogg tävling i min blogg! :)



Var gärna med! ♥

2009-06-19 @ 22:00:11
URL: http://cuitelinnea.blogg.se/
Postat av: ღDesignByMillyღ

Tittar in hos dig..

Hade du en trevlig midsommar?



Kolla gärna in min tävling :)



Kram :)

2009-06-20 @ 08:57:40
URL: http://designbymilly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0