Ännu en förkylningsdag..

Är fortfarande rätt förkyld,men det känns lite bättre. Är dock jättetäppt i ena näsborren o det är jobbigast att man får gå runt o gapa som en fisk :P Har ingen nässpray hemma heller så jag får stå ut

Håller på o tvättar..roligare kan man ju ha. Det va nåt som va galet nere i tvättstugan oxå: det va massa vatten på golvet..vet att den ena tvättmaskinen varit sönder..men dom har tagit bort lappen så då borde den va lagad..men jag tänker INTE städa bort allt vatten!!!

Skulle behövt handla lite småsaker..men jag orkar verkligen inte ta mig bort till affären..är rätt orkeslös..det räcker att jag tar mig till tvättstugan nåra gånger idag....

Pratat lite med mamma nyss...kändes konstigt att prata med nån eftersom jag inte pratat sen i fredas..men det gick ändå bra...dom är lite förkylda hemma oxå o min bror o hans sambo har influensa..det är jag glad att jag sluppit iaf...

Kommentarer
Postat av: Zandra

Du har du både nässpray och honung så nu blir du nog frisk :)

2009-03-01 @ 20:40:45
URL: http://mysigajag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0