Äntligen fredag :-)

Äntligen,äntligen är det fredag. Denna veckan har verkligen varit intensiv. Varje dag har det varit många barn på förskolan o jag har fått ta mycket ansvar, fast det är bra att jag har fått göra det, det har blir lite mer utmaning då..

I eftermiddas frågade en som jobbar där "Är du trött Camilla". Jag: "Ja,det är jag,det känns att det är freda". Hon:"Ja..jag ser att du är trött..det har varit en jobbig vecka"..Jag hade suttit o läst en bra stund o det blir man ju inte piggare av direkt..sen har mitt huvud känts rätt tungt o jag är hungrig men blir knappt mätt :/

Ikväll ska jag till Zandra o pyssla om henne lite för hon har blivit sjuk..precis när jag håller på att bli frisk..för en vecka sen va jag rätt bra förkyld..nu är det hennes tur :P Ska ta med mig lite glass till henne, det är jag oxå sugen på trots att det är kallt ute

Kommentarer
Postat av: Zandra

Du är en ängel! Sööötast!

2009-03-06 @ 18:49:22
Postat av: Zandra

Du är en ängel! Sööötast!

2009-03-06 @ 18:49:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0