Dagens shopping..

Idag åkte jag o Zandra in pigga o glada in till stan. Jag shoppade loss rätt ordentligt. Dagens mål va att jag skulle hitta en jacka o det gjorde jag när jag nästan hade gett upp hoppet. Jag hittade även massa andra saker:










Scarfs till jackan



Tunika


          
Träningstopp                                                                 Träningsbyxor                                               Sportflaska
           
3 par skor
                                                                                                                                         
                                                                                                                                        
Jackan




























Gårdagen ska vi knappt prata om. Mådde inte så bra i magen på hela dagen o vin gör ju inte saken bättre :P
Men det va ändå trevligt. Det är ju tur att man kan roa andra iaf :-)
Jag hoppades som sagt att Laila skulle vinna Let´s Dance. Men det va Magnus som vann som ni kanske vet.

Kommentarer
Postat av: Cissy

oj, det va inte dåligt med grejer! Är studiemedlet slut nu? :P Riktigt snygg scarf såg det ut att vara i alla fall! Kram

2009-03-28 @ 16:41:15
URL: http://flumflummedcisseliciss.blogg.se/
Postat av: Linda

Gomorron!



Hoppas du får en fin söndag framför dig :)

2009-03-29 @ 10:11:58
URL: http://ndail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0