Herregud säger jag bara..

Jag har fått "ärva" min pappas gamla dator o en del saker ligger kvar för jag har inte vågat slänga det..även om jag tror att det mesta är sparat på skivor o så

Nåväl hittade en del gamla bilder...lova att inte skratta FÖR mycket...skratta i så fall med mig o inte åt mig


Från nån endagars semester..nånstans nere i Skåne...tjaa..utsikten är fin iaf :P


Men jaa..fint??!! Usch vad hemskt jag matchar mina kläder!!


I min brors första lägenhet


Student :)


Balfoto


Min brors student


Jag o mamma sover på tåget mot Sthlm :P 2005 tror jag det va


På Hambörger Börs....pappa har verkligen gått ner i vikt...det ser man när man tittar på detta kortet


På Sthlm centralstation


Jag säger bara:herreguud sån stil man haft


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0