Lite shopping idag :)

Shoppade lite efter VFU:n idag

Gick in i en skivbutik för att köpa Mando Diaos nya skiva. Går direkt fram dit där det står topplistan o tar skivan

Butiksbit. : Du gick raka vägen fram du
Jag: Ja,jag visste vad jag ville ha
Butiksbit. : M a n d o  D i a o. Är dom bra??
Jag: Ja,jag tycker det
(Butiksbit. vänder sig om o tar fram en affisch men dom)
Butiksbit. : Vill du ha denna??
Jag: Jaa,får jag det??
Butiksbit. : Ja den kan du ha på muggen

Jag ska inte ha den på "muggen". Den passar inte där. Får nog bli på garderobsdörren




Köpte även muffinsformar o två löpare

Dagen har annars varit helt okej. På förmiddan va det helt underbart väder. Var bara ute en liten stund för min handledare skulle diskutera med dom andra om bedömningen på VFU:n,dom satt säkert en timme,det gör ju att man blir en aning nervös. Men jag tycker att jag är bättre denna gången än förra gången,fast jag inte har följt kriterierna så supernoga

Satt o spelade ett spel med en tjej idag. Vi satt säkert 1 timme :-O Det gick ut på att man skulle slå 3 tärningar med färger o så skulle man ta godisbitar med dom färgerna. Blev lite sugen på godis,men jag ska ju inte äta det förrens till påsk. Frågade henne flera gånger om hon verkligen ville spela klart det för hon började hålla på med annat. Men hon ville spela klart, men till slut tröttnade även hon som tur va. Det va roligt i början men sen va det inte så kul längre. Hon vann för övrigt!!!


P.S. Köpte oxå en flaska vin till lörda som vi ska ha till Melodifestivalfinalen då Zandras mamma o 2 systrar kommer. Och deras hund oxå. Sen köpte jag lite annat som inte är till mig..tihi

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sv: Naaw, vrf är det så kul då? ^^



Kram

/Linnéa

2009-03-12 @ 18:07:02
URL: http://twistandshine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0