Nu är det vår :-D

Det är vår när...

  • man ser folk ute på promenader
  • folk är ute o spelar fotboll/basket
  • man hör motorcyklar
  • fåglarna kvittrar
  • solen skiner
  • man blir JÄTTEvarm av att ha vinterjacka
  • OCH när folk börjar grilla

Allt detta har jag sett/hört idag

Höll på att glömma att jag även såg en ryttare på en häst här utanför o det är inte så vanligt att de rider här mitt bland lägenheter

Jag längtar till landet en sån här dag. De är bergis ute o har det skönt o här sitter jag i en instängd lägenhet. Men jag har varit ute idag. Först en gång på morronen fast då va det inte så skönt o sen kom jag nyss hem efter en tripp till Ica. Om det bara hade funnits ett ställe ute där man kunde sitta o gotta sig i solen,men det gör det dessvärre inte :/



Bild från förra året (bladen har inte börjat slå ut än,men det kommer säkert snart)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0