På för bra humör för att vilja plugga..

Ja,så kan det va ibland,att man är på för bra humör för att vilja sitta o plugga. Man ska inte va för glad,inte för sur,utan på nåt mittemellan humör. Det är väl solen som gör att jag är på bra humör,konstigt egentligen när jag har den "roliga" veckan. Jag va inte på så bra humör på morronen kan jag säga. Tänk vad lite sol kan göra :-)

Jag har varit o gjort nåt jag aldrig gjort i mitt liv: jag har varit på arbetsintervju. Det är för ett sommarjobb,jättesvårt att svara på om jag får det eller inte. Svårt det där att sälja sig själv...hoppas att jag får det,men jag ska inte ha för stora förhoppningar för då blir man bara besviken om man inte får det...

Borde som sagt plugga egentligen,jag tyckte att det va roligare att börja städa lite o plocka undan..men konstigt nog så är jag inte så orolig för tentan som jag borde va. Jag har ändå läst lite grann o på nåt sätt känns det som att jag har koll på vad det mesta handlar om. Men jag ska försöka sätta mig om en stund..Jag ska bara.... :P

Sol ute, sol inne
sol i hjärtat,sol i sinne

(kom till att tänka på min kära farmor som har lärt mig denna "dikt")

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0