Så va det söndag..

Jag måste säga att det kändes lite konstigt att se sig i spegeln idag..men jag är grymt nöjd med det :)

Idag har jag redan suttit o pluggat lite.hur tråkigt det än är. Har en del VFU-uppgifter där man ska skriva massa..usch för det..men nu får det va för nu..kanske skriver lite mer i eftermidda. Ska ta mig till affären o handla lite småsaker..ska handla lite åt Zandra oxå eftersom hon fortfarande är sjuk. Vi skulle varit hos henne igår o tittat på Andra chansen,men hon ställde in det för hon kände sig inte pigg. Jag va hemma hos Cissy o Kenth igår istället. Där fick jag god fruktsallad med glass o sockerkaka som Kenth bakat..mumsen :) Det va en besvikelse att Lili o Sussie inte gick vidare för jag gillade verkligen dom. Sarah Dawn Finers låt va helt okej,sen tyckte jag faktiskt att Caroline Af Ugglas låt va bättre denna gången för nu lyssnade jag mer på texten o det är så mycket känslor sen att hon är lite konstig är en helt annan sak,hon är sig själv o det är ju faktiskt huvudsaken. Internationella juryns val kom jag inte ihåg riktigt hur den går...Det ska bli kul att se finalen nästa helg :)

Bara en vecka kvar på VFU:n o det känns både skönt o tråkigt. Skönt eftersom det är så intensivt hela tiden o tråkigt för att jag kommer sakna barnen...nu är jag iaf i princip frisk från förkylningen o då blir det roligare..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0