Sista dagen på VFU:n..

..va det idag,så himla skönt att slippa alla skrikande snoriga ungar :P Nä,det är blandade känslor. Men precis när man har börjat komma in i alla rutinerna o trivs så är det dags att sluta
Vaknade tidigare än jag skulle o började bli nervös över att min handledare o jag skulle gå igenom hur jag varit. De satt ju en hel timme igår så jag va rätt nervös. Men det mesta va positivt :) De kände att jag va en lugn o trygg förebild o de kände att de kunde lita på mig. Det va ju en dag som det bara var en ordinarie o kände att hon kunde va trygg med mig eftersom jag visste hur det fungerade o det känns skönt att höra.


En förälder igår som vi skrattade åt på morronen:
Förälder till personal: "Är det hon som är studenten?" Går fram o hälsar. "Välkommen!"
Jag: "Tack,men det är min sista dag imorgon. Jag har varit här i 3 veckor nu"
Hon tappar hakan. "Har jag verkligen missat dig helt o hållet under dessa veckor??"

Det va kuuul :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0