Vad ska man säga??

Jo att tentapluggandet inte går nåt vidare. Försöker o läsa o läsa men efter bara en kort kort stund så har jag glömt vad jag läst. Det är väldigt många som är upprörda över det här med ändrandet på tentan,en ringde till Studentkåren o frågade om det va okej att man gjorde på detta viset. Han tyckte att det lät konstigt o skulle ringa till kursansvarig,får väl se hur det blir. Känns inget vidare iaf,men man får väl försöka o koncentrera sig på det övergripande. Om jag klarar denna tentan så blir det ett kryss i taket!!

Va o handlade lite småsaker på ICA igen,känns som att man är där ofta. Men fil o mjölk o sånt tar ju slut. Sen va jag sötsugen så då slank det ner Malaco Truly Black o Dietorelle i korgen. Jag blir alltid sugen på lakrits när det börjar bli varmt ute. Varmt o härligt är det ja,men det ska tydligen bli ett bakslag i veckan. Men till helgen kanske det blir vårligt igen..hoppas hoppas

Det händer inte alls mycket i mitt liv..vääldig ospännande är det

Eller jo...jag såg två söta pojkar när jag gick till ICA..det gillar vi ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0