Äntligen flyttat :)

Sitter nu här i min nya lägenhet som jag fullkomligt älskar. Denna lägenheten är tusen gånger bättre än den andra.Här kommer jag trivas alldeles ypperligt..känns väldigt väldigt skönt,som jag har längtat (jag ska ta bilder sen när jag kommit iordning lite mer)

Steg upp redan vid 20 över 6 idag för att tvätta och sånt, så jag är rätt trött!!

Igår va jag hemma hos Cissy och Kenth där även några andra va. Vi började grilla, väldigt gott va det, men usch va kallt. Sen gick vi in och spelade massa roliga spel. Superkul va det, särskilt Alias...vid sisådär kvart i 12 kände jag att jag va tvungen att gå hem för att jag skulle palla att gå upp idag. Men jag hade väldigt svårt att somna. Somnade nog inte förrens närmare halv 2. Hoppas att jag kan somna riktigt skönt sen..



Såhär ser lägenheterna ut på utsidan

Kommentarer
Postat av: Cissy

Hej! Bara längtar nu tills vi blir bjudna hem till dig så vi får se din fina lägenhet :) Alias är superkul, säg det till Zandra med. Hoppas du hade kul igår! Kram

2009-05-01 @ 18:03:00
URL: http://flumflummedcisseliciss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0