En ny vecka

Nu är långledigheten över. Den sprang alldeles för fort iväg,men det har varit skönt att va ledig. Hela torsdan va jag ju hemma vilket va avkopplande..sen har jag pluggat mycket och varit med Zandra varje dag...

Idag har jag redan städat toan,tvättat en träningströja (hoppas den hinner torka tills ikväll) sen har jag oxå ringt chefen som först lovade mig sommarjobb men sen ringde och sa att jag inte kunde jobba där. Det verkar som det ordnar upp sig,men eftersom jag inte har nån tidigare erfarenhet av funktionshindrade så gör det att det blir begränsat för henne att hitta ett jobb till mig. Men jag är ändå irriterad. Hoppas jag får nåra veckor iaf,för jag vägrar att gå i nästan 3 månader och inte ha nåt att göra,sen är det ju inte fel att tjäna lite pengar heller. Imorron ska jag jobba på min praktikplats så då får jag liite pengar därifrån...

Sen är jag irriterad på skolan oxå. På en av praktikuppgifterna ska vi ha kamratrespons. Igår skulle vi skickat texten till den vi ska byta med..meeen vi har inte fått veta vem vi ska byta med. En annan grupp fick veta det i tisdas förra veckan,så det betyder att de har kunnat skickat texten till varandra tidigare om de velat. Basgruppsledaren svarar inte på meddelandet som jag skicka till henne heller....

Nää,usch va pessimistisk jag låter denna morgon då...lite positiva saker finns faktiskt oxå och det är att det är strålande sol ute och att vi inte börjar förrens 13.00 så man fick sovmorgon...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0