Jahopp

Onsdag idag och jag borde sitta och plugga satan för vi ska ha omtenta på lörda. Jag och Zandra försökte plugga lite i bibblan men det gick inge vidare. När man läser det känns det som jag kan det,men hur mycket kan man egentligen?? Ska försöka plugga lite till ikväll,sen blir det att plugga desto mer imorron. Det är väldigt jobbigt att behöva tänka på tentan när man är ute på praktik,så praktikuppgifterna har jag inte tänkt så jättemycket på än. Jag och min handledare ska sitta imorron,så hon får hjälpa mig lite..

Igår va min mamma här och hjälpte mig städa den gamla lägenheten. Usch va smutsigt allt va,men väldigt skönt att ha det gjort. Nu slipper jag det där stället!!

Jag längtar tills efter tentan för då ska vi ha "omtenta-basgrupps-fest". Hoppas det blir roligt och att man är på festhumör :)

Kommentarer
Postat av: Jagheterintesune

Vad tycks om när jag och min kompis sjunger Hallelujah? Skulle vara jätteroligt om du ville lyssna och ge några tips. :) Kramkram

2009-05-07 @ 18:38:49
URL: http://jagheterintesune.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0