Jobbdag

Har jobbat idag på min praktikplats. Kändes lite konstigt att va vikarie med en mindre personal och sen jobbade jag från 7.30-16.30 och jag är van att bara va där mellan 9-15. Men det har varit en relativt lugn dag så det har gått bra..

Alla barn håller hela tiden på och letar efter smådjur som de kan ha i burkar. Ett barn kom fram och sa "titta Camilla,vilken stor spindel vi hittat", det va näära att jag sa "fy faan,va stor den va", men jag räddade mig i sista stund och sa istället "fy fasiken" :P Sen har jag oxå varit hos "frisören" idag. Va först lite tveksam om jag skulle tacka ja när de frågade om jag ville för jag har rätt känslig och torr hårbotten,men jag sa ja iaf så jag blev "fin" i håret,fick göra om det hehe...

Ikväll ska jag göra så lite som möjligt. Zandra kommer över senare och hämtar sin glass som jag köpte åt henne sen har hon med sig foton som vi skickat efter och som jag ska sätta in i mitt album. Hoppas jag fick med alla som jag ville ha,annars får jag skicka efter mer. Kul att Zandra kom precis i samma stund som jag skrev detta sista..haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0