Så otäckt

Va nära att svimma idag på praktiken. Jag skulle va med för första gången och titta på när min handledare hjälpte ett barn som har ryggmärgsbråck och kissa. Man tar då typ en slang och tar upp den i snoppen. Plötsligt börjar jag känna mig yr och jag får ta och sätta mig på golvet och min handledare hämtar vatten till mig. Vet inte om det berodde på att jag är lite känslig för att se sånt,eller om det va för att jag va hungrig eller om det va en kombination. Kändes bättre sen när jag ätit och när det va vila efter maten,somnade jag lite. Det va riktigt riktigt skönt. Min handledare frågade sen flera gånger om det va bra och det har det väl varit. Men jag har känt mig väldigt trött. Sen är det otroligt jobbigt att jag fortfarande har lock i ena örat. Det gör att jag känner mig konstig oxå....

Fick för en stund sen veta att jag inte får jobba på det stället där jag har fått jobb. Anledningen va att en som har varit mammaledig ska börja jobba nu och det visste inte chefen om. Men hon skulle ringa runt och se om det va nåt annat ställe som behövde hjälp. Hoppas det finns nåt,om så bara några veckor. För jag vill inte gå nästan 3 månader och inte ha nåt att göra. Får vänta och se helt enkelt.

Måste försöka och plugga lite och skriva på praktikuppgifterna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0