Halloweenfesten!

Festen i fredags va superkul. De allra flesta som va på festen va utklädda till tänderna och det va extra kul. Va ju Alice i underlandet och det allra roligaste va att ha peruk :) Va på Grace sen och det va rätt kul att det bara va vi som va utklädda. Alla tittade lite konstigt på oss :P

Igår va det nog många som va ute här på Sivans,för såg massa som va iväg till olika fester. Jag och Zandra (och Hasse också givetvis) hade myskväll. En hel del skitsnack och massa flum. Hon tyckte det va jääättekul att kittla mig,jag tyckte inte det va riktigt lika kul. Tittade på en härlig kärlekskomedi och Zandra sa först att vi skulle se en skräckis efter det,men som tur va så orkade hon inte det. Väl hemma upptäckte jag att klockan va halv ett,trodde den bara va halv tolv,så kan det va. Jag och Hasse sov till ungefär halv 9 och sen åkte jag och Zandra till gymet och svettades.

Mamma ringde när jag åt frukost och frågade om hon och pappa fick komma och hälsa på nu i eftermidda och det kunde jag inte neka dom,fast jag hade behövt plugga lite. Gjorde en snabbstädning så det inte skulle se alltför för jävligt ut.

Ikväll blir det mys igen. Ensam mamma söker ju och sen är det Djävulen bär Prada,har velat se den ett bra tag nu men har inte blivit av.


Jag som Alice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0