Härlig helg

Idag åkte jag,Zandra,hennes två småsystrar och Cissy och Kenth till simhallen för att leka på äventyrsbadet. Var inte så jättesugen på att åka dit först,men när jag väl kom dit och märkte hur kul det va så blev jag genast gladare :) Vi hade med oss god fika också som vi mumsade på! Jag vågade faktiskt åka vattenrutchkana också och det va ju inte alls lika farligt som jag trodde det skulle va. Vi var där i hela tre timmar och efter kändes det som man hade varit på ett jobbigt träningspass. Efter åkte vi till Willys och storhandlade. En riktigt rolig eftermidda hade jag i alla fall och detta lär vi göra om,hoppas jag.


Igår va jag ju hemma hos Cissy och Kenth på kräftskiva och det va jättetrevligt och gott :) Drack massa vin också,men jag blev inte särskilt full. Hasse va hemma själv,men jag lånade Cissys cykel och gick ut med honom efter några timmar. Vi spelade lite spel också och sjöng Sing star. En rolig kväll helt enkelt :)

Om en stund ska jag ta med Hasse till Zandra och titta på Ensam mamma söker. Ska bli kul och se hur det går med honom och Frasse också. Men det ska nog inte bli några problem för jag tycker Hasse börjar vilja gå fram till hundar som vi möter ute,så det ska nog gå bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0