It´s friday :)

Sköönt att det är fredag,men måste ändå plugga lite i morron. I morse tränade jag och Zandra,va rätt seg men det gick bra ändå. Sen va jag hemma en liten stund,sen va det bild vid ett. Rätt segt att ha det på eftermiddan då man är så trött,alla blir så himla flummiga,men det är det som blir så kul. Vi gjorde figurer av skrot och sen spelade vi upp en liten teater med dom. Skrattade så jag grät åt vissa,såå himla kuul. Egentligen är det bra att ha bild på eftermiddan för då får man sluta en timme tidigare och det är inte helt fel.

Ikväll blir det att titta på Idol. En kompis frågade om jag ville komma till henne på filmkväll,men ingen annan av mina kompisar kunde och så kände jag att det kunde va skönt att bara va hemma och mysa lite med Hasse :)

Imorgon måste jag som sagt plugga lite och så måste jag städa.
På kvällen ska jag på Kräftskiva hos Cissy och Kenth. Det ska bli trevligt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0