Regn,regn,regn

Idag är det en sån där riktigt tråkig regnig höstdag. Fast det är ändå mysigt på ett sätt. Idag håller jag på och tvättar och storstädar. Behövdes kan jag säga. Lyssnar på musik samtidigt så då blir det genast lite roligare. Känns som de flesta på Campus ligger inne och sover/degar och jag förstår dom. Jag är ju inte ute heller förutom att gå upp och ner till tvättstugan vill säga :P

Igår hade jag det lite mysigt framför Idol. Jag tycker Mariette är klart bäst. Hon har sån härlig stil och så sjunger hon jättebra. Och så gillar jag Tove,hon har oxå skön stil och bra röst. Calle tycker jag oxå sjunger bra,men han måste jobba på sitt scenframträdande. Camilla tycker jag är ett skämt. Visst sjunga kan hon väl,men varför gör hon om så fina låtar till konstiga schlager låtar??!! Och så röstar svenska folket vidare henne och Jon åker ut. Skandal tycker jag det är...

Ikväll ska jag på inflyttningsfest hos Annah. Blir säkert trevligt :) Ska åka och se om jag hittar nåra höststövlar till ikväll för det är inte jättekul att gå i vanliga klackskor om det ska hålla på att regna så här..

Imorgon kommer mamma,pappa och farmor på besök. Farmor har inte sett min nya lägenhet så det ska bli kul. Det va lite därför jag storstädade :P


Kommentarer
Postat av: Anna

går du på college? var?

2009-10-09 @ 15:19:22
URL: http://twilightdevil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0