Helgen

Bloggar visst nästan bara en gång i veckan nu för tiden. Men bättre det än inget alls!!

I fredags va det en väldigt lugn och mysig kväll. Tittade på Så ska det låta och lite annat.

Igår va jag effektiv och städade hela förmiddan, som jag typ nästan alltid gör på just lördagar. Sen tränade jag också. På kvällen va vi och grillade hos Johan, var mycket gott. Flumdansade en hel del och vi bestämde att vi skulle ut på Grace. Det va 25-årsgräns men ringde så jag skrevs upp på listan. Men när vi kom fram fanns jag inte med, så ägnade massa tid åt att leta upp mig. Men det ordnade sig som tur va. På Grace va lagom kul, hade roligare innan faktiskt. Men stund tals va det skoj.

Idag har jag varit hemma. Var meningen att vi skulle byta bilar, för jag har haft mina föräldrars bil eftersom min har varit på service. Men när jag kom hem fanns inte min bil utanför utan bara pappas jobbarbil. Han sa att det hade hänt en olycka med min (!). Han hade kört den på förmiddan och då hade kopplingen pajat. Det va ändå tur att det hände när han körde och inte när jag gjorde det. För min del gör det ingenting att jag får köra deras bil för den är så skön att köra.

Just nu är jag rätt trött och seg och lite rastlös. Skönt att man kan ta lite sovmorron imorron för börjar inte förrens 10, en alldeles lagom tid att börja tycker jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0